Google reklāma – maksā tikai par klikšķiem

Izvēlēties tādu reklāmu, kurai būs pēc iespējas zemākas izmaksas un lielāka efektivitāte, gribētu katrs uzņēmējs, kurš pelna naudu ar preču un pakalpojumu pārdošanu. Tieši šādas iespējas piedāvā Google reklāma, jo tai ir viena no augstākajām efektivitātēm šobrīd aktuālo mārketinga rīku vidū, kā arī Google reklāmas pamatprincips ir  – samaksa par klikšķi. Tas nozīmē, ka reklāmdevējam būs jāmaksā tikai par reāliem klikšķiem uz reklāmas saites. Un arī šī maksa par klikšķi ir mainīga, to var ietekmēt reklāmas kvalitāte. Jo reklāma ir labāk sagatavota un saistīta ar kvalitatīvām interneta mājas lapām un paplašinājumiem, jo lielāka iespēja iegūt zemāku maksu par klikšķi.

Maksā tikai par rezultatīviem klikšķiem

Rezultatīvie kliķšķi Google reklāmas specifika ir tāda, ka tā spēj nokļūt tieši pie ieinteresētiem interneta lietotājiem. Google meklētājprogrammas lietotāji pierasa atlasīt kādu konkrētu informāciju, jo viņiem tuvākā vai tālākā nākotnē tā ir aktuāla. Un kopā ar organisko meklējumu rezultātiem tiek piedāvātas saturiski atbilstošas Google reklāmas. Tajās tiek piedāvāts tas, kas lietotāju interesē, tāpēc viņa klikšķis uz šīs reklāams ir lietderīgs arī tad, ja viņš uzreiz neveic kādas rezultatīvas darbības, bet tikai iepazīstas ar piedāvājumu. Īstajā brīdī viņš var atgriezties pie šī pārdevēja, jo atcerēsies par šo izdevīgo un atbilstošo piedāvājumu. Tāpēc reklāmdevējam jāsaprot, ka ikviens klikšķis uz Google reklāmas viņam ir noderīgs un par to ir vērts maksāt. Bet ar zinoša un pieredzējuša Google reklāmas speciālista palīdzību šo maksu ir iespējams padarīt iespējami zemu.

Vairāk klikšķu par zemāku cenu

Interneta mārketinga aģentūra Low Cost Ads (http://www.low-cost-ads.lv/) piedāvā savus pakalpojumus tieši Google reklāmas izstrādē, izveidē un pārvaldībā, piegādājot klientam vēl vairāk klikšķu un mājas lapas apmeklētāju par iespējami zemām izmaksām. Un aģentūra savu solījumu var īstenot, pateicoties tam, ka tajā darbojas pieredzējuši Google eksperti, kas jau vairākus gadus ik dienu nodarbojas ar šo mārketinga rīku un tā pārvaldību, ir iepazinuši visas nianses un nemitīgi seko jaunākajām tendencēm. Tikai profesionāla Google reklāmas pārvaldība var nodrošināt to, ka reklāmai tiks piemērotas zemākas izmakas. Ir vairāki faktori, pēc kuriem Google nosaka, cik liela būs maksa par klikšķi, un tā tiek pārrēķināta katru reizi, kad meklētājā kāds izdara konkrētās informācijas pieprasījumu.

Maksā tikai par rezultātu

Māksa par rezultātuJa citos reklāmu veidos klientam ir jāsamierinās, ka nākas maksāt arī par neefektīvās un neatbilstošai mērķauditorijai novirzītās reklāmas daļu, tad Google reklāmas gadījumā šis faktors gandrīz pilnībā ir izslēdzams, ja reklāmu veido profesionāļi, kas apzinās, cik liela nozīme ir atbilstošiem atslēgvārdiem, konkurences situācijas izpētei, sakārtotai pārdošanas mājas lapai un profesionāli veidotam reklāmas ziņojumam. Tikai kopā visas šīs lietas var panākt, ka reklāmai tiek noteikts labs reitings, piešķirta laba publicēšanas vieta un arī zemāka maksa par klikšķi. Tiem uzņēmējiem, kas vēlas pilnībā izmantot iespējas, ko sniedz Google reklāma, noteiki jāizvēlas sadarboties ar nopietniem Google reklāmas ekspertiem, kas varēs īstenot visus svarīgos soļus, lai panāktu reklāmas efektivitāti, rezultatīvus klikšķus un zemākas izmaksas.

Comments are closed.